*PENYOKONG ESPIRANZA*

*LINK EXCHANGED*


MINAT BUKA KEDAI RM2?

Dapatkan Tips Kedai RM2 Dengan Menjadi Subscriber Kami
Name:
Email:
ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

Saturday, October 31, 2009

TEMAN SEPERMAINAN


Rindu teman sepermainan aku. Diorang semua dah jauh-jauh. Tinggal aku sorang jerk at sini. Nur Munirah Bt Zahari dan Nur Shahirah Bt Shukor. Diorang lah teman sepermainan aku waktu aku kecik-kecik dulu. Dengan Shira paling lama. Tadika sampai sekolah menengah sama dengan dia. Dialah kawan baik aku waktu tu. Mana pergi dengan dia.  

shira & munie.
Bila naik sekolah menengah, kenal pulak dengan sorang budak neh. Moon. Terus rapat sebab kitorang duduk dalam 1 taman yg sama. Petang-petang jer conpirm keluar merayau. Lepak dekat taman, jalan-jalan cuci mata tengok mamat-mamat yang ensem. Tengok jer, suka tu tak lagi. Huhu. Bile dah jumpe, mesti gelak jer tak sudah-sudah. Tak pernah rase sedih pun kalo kitorang dah dapat berkumpul sama-sama.
Naik form 4, Shira pindah masuk MRSM. Dia pandai. Lepas tue jarang dah dapat jumpa dia. Tinggallah aku dengan Moon kat sini. Kitorang masih teruskan rutin harian yang biasa. Duduk bawah pokok kelapa meluahkan perasaan. Macam-macam lagi lah. Sekarang, Moon pulak tinggalkan aku sorang-sorang kat sini. Dia ikut family dia terbang ke Australia sebab ayah dia kerja kat sana. Shira pulak terbang ke Sarawak sambung study kat sana. Dia amik medic. Kagum aku dengan dia. Dia memang pandai dari kecik lagi.
Hope 1 day kita dapat lepak lagi macam dulu. Rindu betul kat korang sume. Kalau korang baca blog aku, ade 1 benda yg aku nak cakap. Aku mintak maaf sangat-sangat. Sebab dulu, bile ada orang lain dalam hidup aku, aku banyak abaikan korang. Banyak sakitkan hati korang. Aku rase banyak sangat buat salah dengan korang. Maafkan aku. Walau ape pun jadi, korang adalah kawan aku yang paling baik. Kawan di saat susah dan senang. Frenz foreva. Really miss u and all our moment.

 (p/s:  Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.)

2 comments:

Post a Comment

GuaBlog

Oh!Belog






 

COPYRIGHT @ Segalanya Hak Milik ESPIRANZA